Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας το προσωπικό μου ιστολόγιο (blog) που έφτιαξα με σκοπό την κοινοποίηση των σκέψεών μου, των άρθρων μου και των μελετών μου, για τα θέματα που έχουν σχέση με την Ελλάδα, τον κόσμο και τη ζωή μας γενικότερα. Με ενδιαφέρει ο διάλογος και η ανταλλαγή και αντιπαράθεση απόψεων, αντιλήψεων και ιδεών.Είναι το www.damonpontos.grΣτο ιστολόγιο αυτό θα βρείτε εκτός από επίκαιρα άρθρα και μελέτες μου, αρχείο με παλαιότερες μελέτες, αναλύσεις και άρθρα, καθώς και σπάνιο αρχειακό υλικό που αφορά στην περίοδο του Π.Α.Κ. και του ΠΑΣΟΚ, το οποίο όμως συνεχώς θα ανανεώνεται καθώς θα διαμορφώνεται με τον καιρό το ιστολόγιο αυτό από μένα αλλά ελπίζω και από σας.Θα ήτανε χαρά μου να συμμετέχετε στο ιστολόγιο αυτό με τους σχολιασμούς σας, τις απόψεις σας και τις κριτικές σας, αλλά και προτάσεις σας. Να υπενθυμίσω ότι υπάρχει η δυνατότητα να εγγραφτείτε στο μπλοκ, ώστε να ενημερώνεστε κάθε φορά που δημοσιοποιείται ή αλλάζει κάτι στο ιστολόγιο.Φιλικά,Δαμιανός Βασιλειάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: